القائمة الأقباط اليوم أبحث
أهم الأخبار

شذى تشن هجوم على حسن شاكوش لتصريحه بان لحن "حاجة مستخبية" مسروق : كنت عايزة اكسر التليفزيون الاغنية التركي نازلة بعد اغنيه حماقي كنت ثقف نفسك

شذى تشن هجوم على حسن شاكوش لتصريحه بان لحن "حاجة مستخبية" مسروق : كنت عايزة اكسر التليفزيون الاغنية التركي نازلة بعد اغنيه حماقي كنت ثقف نفسك

شنت شذىالمطربة شذى، هجوما على مطرب المهرجانات حسن شاكوش، حيث اتهم في تصريحات تليفزيونية صناع اغنية "حاجة مستخبية" لمحمد حماقي بسرقة اللحن من اغنية تركي.

لقاء حسن الشاكوش انهارده ده بنسبالي كوميديا سوداء و هبد غير طبيعي ! .. كنت بضحك و عايزه اكسر التليفزيون من كميه الاستفزاز و بالأخص الجزء بتاع الرد ان حماقي اصلا سارق اللحن من اغنيه تركي ؟؟؟ و اساسا الاغنيه التركي نازله بعد اغنيه حماقي اللي هيا الحان Madian بسنتين على الاقل ! و ان اغنيه حماقي من 2012 جايبه 16 مليون بس !!!!؟؟؟؟؟؟!.

نقف بقا هنا اولا لما نجحت اغنية - تقصد بنت الجيران- و سارق لحنها طيب كنت من باب العلم بالشئ ثقف نفسك و اعرف تاريخ اللحن ده ايه و مين اللي واخده من مين !.


تاني حاجه قصدك ايه بأغنيه حماقي جايبه 16 مليون بس انك اجمد و كده من حماقي !!! م هو مش معنى ان في هوجه و انحدار في الذوق تتخيل انك جامد اوي وتتكلم بتعالي كإنك مغني قصيده الاطلال ! .

والله امثله بجد تكره الواحد في اليوم اللي فكر يسيب فيه حاجات كتير بيحبها علشان يخبط في العالم دي .

و لقب فنان ده يتقال على كل من هب و دب و بقا مقياس النجاح و تقدير حجم الموهبه مربوط ب views و حسابات ابعد ما تكون عن المهنيه و الفن لنا الله والله.

Share On Facebook
Share On Twitter
أقباط متحدون
01 يوليو 2022 |