القائمة الأقباط اليوم أبحث
أهم الأخبار

شريف رسمي: مريم اللي ادوها "صفر" حصلت على بكالوريوس الصيدلة تقدير إمتياز.. اكيد ورقها اتبدل مع طبيب بجهله واهماله تسبب في وفاة زوجة ويتم طفل

شريف رسمي: مريم اللي ادوها "صفر" حصلت على بكالوريوس الصيدلة تقدير إمتياز.. اكيد ورقها اتبدل مع طبيب بجهله واهماله تسبب في وفاة زوجة ويتم طفل

قال شريف رسمي المحامي والناشط الحقوقي :" فاكرين مريم ملاك، طالبة صفر الثانوية العامة .. اللي سرقوا اوراق اجابتها و كانت درجاتها صفر في ⁧ الثانوية العامة و فضحوها و اتهموها انها مريضة نفسيا، مليون مبروك حصلت على بكالوريوس الصيدلية تقدير إمتياز مع مرتبة الشرف ⁩ ..مليووون مبروك يامريم.

مضيفا عبر حسابه الخاص على فيسبوك :" ضيعوا سنتين من عمرها وسرقوا مجهودها و اعطوا ورقها لصالح ابن مسئول فاشل ومن جبروتهم إدوها صفر ..اتهموها بالكذب مره وبإنها مريضة نفسيًا مره واغتالوها معنويا.

لافتا :" ويبقى السؤال ورقها مين سرقه واتبدل مع مين ؟؟ انا بقي عرفت اتبدلت مع مين !! اتبدلت مع الطبيب الغبي اللي بجهله و اهماله تسبب في وفاة زوجة زي الملاك و يتم طفل عمره كام شهر .. هو كل طالب غشاش سرق مجهود غيره و انتسب لكلية ميستحقهاش و اكيد غش برضه في الكلية و اتخرج بدرجة جاهل مع مرتبة الشرف.


وغيب الموت السيدة مارينا صلاح سركيس، بعد تعرضها لمضاعفات خطيرة خلال اجراء اشعة صبغة على عينها داخل مستشفى الوطني للعيون، لتودع على اثرها الحياة عن عمر 29 عاما، فخيم الحزن والم الفراق على زوجها وطفلها واسرتها.

وجاء في بيان المستشفى :" ملاحظة: لا يتم إجراء أي اختبار حساسية لمادة الفلورسين كما هو المتعارف عليه عالمياً حسب القواعد الطبية الإرشادية الطبية عالميا والوسيلة الوحيدة لمعرفه وجود حساسية من عدمه هي الأسئلة التي توجه للمريض بخصوص وجود تاريخ مرضي لاي حساسية دوائية او غذائية او ضد الصبغات.

فاكرين ⁧‫مريم ملاك‬⁩ ⁧‫طالبة صفر‬⁩ الثانوية العامة .. اللي سرقوا اوراق اجابتها و كانت درجاتها صفر في ⁧‫الثانوية...

Posted by Sherif Rasmy on Tuesday, May 10, 2022
Share On Facebook
Share On Twitter
أقباط متحدون
10 مايو 2022 |